Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



woensdag 14 december 2011

Hello Kitty.....

Ik zie dat ik de laatste dagen nogal wat nieuwe volgers erbij heb gekregen, welkom! Ik vind het altijd wel leuk nieuwe volgers erbij en jullie reacties!
Nu ik toch zo lekker aan het haken was, wilde ik iets leuks/aardigheidje maken voor een collega (Hennie) die jarig is. Ik had een nieuw patroon gevonden op internet van een 'Hello Kitty' en aangezien ze van alles in haar auto heeft van 'Hello Kitty' ben ik deze gaan maken. Ze is gemaakt van dunne wol van de Zeeman 'soft'. Heb er een zuignap met een koordje aan gemaakt zodat ze haar voor een raampje kan hangen. Maar voor de foto heb ik die op haar rug gehangen. Nou maar hopen dat Hennie haar ook leuk vind!
Ben met nog een paar cadeautjes bezig, maar dat verklap ik nog niet omdat ik niet weet of degenen mijn blog regelmatig lezen.....

Liefs,

5 opmerkingen:

  1. Oohhhh.....wat een snoesje.......heel erg leuk Conny,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lievertje heb je gemaakt. Zal ze vast en zeker blij mee zijn.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey con
    Ik ben er super blij mee......
    Lief dat je dat voor me hebt gemaakt...
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is lief, is er ook een patroon van te krijgen? Vriendin van me vroeg of ik eentje wou maken, maar vind eigenlijk geen leuk patroon op internet.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...