Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 23 december 2011

Laatste kerstkaarten.....

Ik had deze stans (clock) van Tim Holtz gekocht op de Krea Doe en had er nog geen ene kaart mee gemaakt! Daar moest verandering in komen..... Ik moest nog 6 kaarten maken voor mijn collegaas. Ik heb 6 van deze tags gemaakt. Allemaal met dezelfde papierlijn (weet even de naam niet), maar toch 6 verschillende tags. Het plaatje komt van internet. De kerstster is Marianne Design evenals de hulstblaadjes. De ticket is van Whimsy. De tag zelf is een uitvergrootte Magnolia stans.

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Heb ik ook vaker last van!!! Vind die stans ook helemaal geweldig, misschien van mijn kerstbon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg prachtig Conny. Heb hem al ontvangen. Ziet er helemaal superrrr uit.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...