Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



vrijdag 9 december 2011

Mini serviesje.......

Dat ik met het haakvirus besmet ben hebben jullie misschien wel gemerkt (haha) Vorige week kwam ik op zo'n leuke haakhyves terecht..... Zag er zulke leuke patroontjes! o.a. dit mini serviesje. Het stond iets anders op de site, maar ik heb er mijn 'eigen' serviesje van gemaakt. Het was een heel gepriegel met haaknaald 1½. De kleurtjes van het gebakje (dat heb ik trouwens zelf verzonnen) had ik niet in dunne katoen, dat heb ik gehaakt met 3 draadjes DMC garen!

Hier kan je goed zien dat het echt een miniserviesje is. De lengte van het dienblaadje is maar iets meer dan 8 cm! Het vorkje was nog het moeilijkste om te haken. Maar het was een hele leuke 'klus'

Liefs,

8 opmerkingen:

  1. Dit ziet er super leuk uit CONNY.
    Echt geweldig.
    Heb een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat ontzettend leuk gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt helemaal leuk geworden
    groetjes Fiona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er leuk en schattig uit Conny. Ben je zeker erg lang mee bezig geweest en wat een gepriegel zeg.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuk theeblaadje....
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...