Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! Ik probeer regelmatig nieuwe kaartjes en andere creaties te plaatsen.

Ik zou het érg leuk vinden als je een berichtje achter laat en als je volger wordt van mijn blog.



woensdag 7 december 2011

Kadootje.....

Een vriendin van mij is op 6 december jarig.... Wat moest ik nou weer geven? Toen kwam ik op het idee om voor haar deze etagere met gebakjes te maken. Het was even een beetje doorwerken, maar ik vind het wel leuk geworden. Nou maar hopen dat zij het ook leuk vindt.....
Ben vanmorgen op de koffie geweest en gelukkig.......ze vond het leuk!

Liefs,

3 opmerkingen:

  1. Een erg leuk kadootje en ook nog goed voor de lijn ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan conny. Ziet er helemaal superrrr uit en wat Colinda al zegt, het is nog oged voor de lijn. ik denk dat het wel in de smaak zal vallen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even bent komen kijken en een berichtje achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...